Belina Shop

Buang Masa Berdebat Dgn Orang xwaras.

TAHNIAH kepada PM kita yang menolak "provokasi" Tuan Guru Nik Aziz untuk berdebat secara terbuka dengan nya. Takder faedah berdebat dengan manusia seperti itu. Lihat saja la anak2 buah bawahan mereka, maksud aku blogger2 upahan PR yang melambak di sini. Derang mana nak menerima apa jua yang di lakukan oleh kerajaan, ada sahaja yang tak betul. Kerajaan BN buat sekolah... salah, buat masjid... salah, buat kuil... salah, buat hospital... salah, buat balai... polis salah pendek dan panjang kata apa sahaja yang di buat oleh kerajaan, pasti akan mendapat tentangan dari mereka. Itu sikap orang2 PAS dari atas sehingga la ke fanatik kelas "bawahan" PAS ni.

Ini meripakan sikap pembangkang yang tak bijak dan tidak tahu apa tujuan atau fungsi pembangkang sebenarnya. Pembangkang perlu wujud untuk mengimbangi sesebuah kerajaan, tetapi pembangkang di Malaysia ni, low class! Tah apa2 di bangkang nya. Sehinggakan kerajaan buat baik kepada rakyat pun di putarbelitkan dan di salahertikan kebaikan tersebut. Jadi keputusan PM untuk tidak menyahut provokasi Nik Aziz memang tepat! Apa yang nak di debatkan? PAS seperti dah menjadi hilang akal dan tergila2 kan DAP dan PKR. Macam perempuan kene minyak guna-guna lak. PAS sehingga dah tak nampak apa yang sedang di lakukan oleh DAP dan PKR. PAS buta dan tak dapat melihat rancangan menghapuskan bangsa Melayu oleh DAP dan PKR. Apa nak jadi wahai orang2 PAS? Kamu ingat bila kamu mati nanti Lim Kit Siang ke nak uruskan mayat kamu semua?

Sekali lagi aku ucapkan tahniah kepada PM kita. Tiada faedah berdebat dengan Nik Aziz yang seperti orang tidak waras. Moga2 akan ujud seorang wira PAS yang sedia untuk membuat perubahan demi masa depan Agama, Bangsa dan Negara. Sekali lagi aku nak cakap, APA YANG ADA PADA ORANG MELAYU SEKARANG? Jika pemerintahan di lepas kan kepada "mereka" maka kita akan lihat Melayu jadi seperti apa yang terjadi di Singapore dan di Pulau Pinang.

Lupakan debat dgn org tak waras, mari sama-sama membangunkan negara. Kalau tiada UMNO dan BN maka hancurlah Agama, Bangsa dan Negara yang kita cintai ini. Malaysia2day

0 comments:

Post a Comment