Belina Shop

Penipuan Terbaru Pas Mengenai Comolot Dgn Ibrahim Ali

Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengulangi pendirian Kerajaan Negeri Kelantan sebelum ini bahawa Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali perlu meletakkan jawatannya susulan dengan tindakan yang dilihat tidak sehaluan dengan parti tersebut.

“Saya minta dia keluar... yang melantik dia (bertanding di Pasir Mas) saya dengan bendera Pas. Bila (Pas) kawasan Pasir Mas minta dia undur, dia kena berundur. Duit yang dia makan tu tidak betul, sembahyang Tuhan tak terima,” katanya.

Statement ini kita perlu tengok dan ketawa dan tersengih sambil membacanya. Siapa tak kenal Pas ni 'kaki pelakon' yang pernah memenangi anugerah pelakon terbaik S**** Palsu? Kat Kedah, isu roboh pusat penyembelihan babi sampai DAP bertindak keluar dari Pakatan Kedah. Keluar kejap je, pastu COMOLOT balik.

Sama juga dalam situasi ini, dorg minta Ibrahim Ali undur diri dan xpeduli jika Ibrahim bertanding di kawasan Pasir Mas PRU13. Pas juga akan meletakkan calon Pas sendiri di kawasan itu pada PRU 13 nanti. Sekarang cakap awal bolehlah, dah nak dekat-dekat PRU13 nanti siap comolot lagi dengan Ibrahim. Tengoklah nanti.. Payah nak percaya statement Pakatan ni, kejap lagu ni.. esok lusa lagu tu pulak.

Memang betul la kata Tun Mahathir, orang berpakat-pakat ni biasanya nak buat kerja jahat.

2 comments:

Arif Omar said...

ini le di katakan konspirasi. pakatan jahat.

Sharps Shooters said...

pakatan perogol rakyat.... lebih sesuai diberikan nama sebegitu...

Post a Comment